444 38 33 (444 EV DE)
Yaşlı veya yatağa bağımlı, ihtiyacı olan bireylerin muayene, tetkik, tahlil, tedavi, ağız ve diş sağlığı, tıbbi bakım ve rehabilitasyonlarının evinde ve aile ortamında sağlanması, bu kişilere ve aile bireylerine sosyal ve psikolojik destek hizmetlerinin bir bütün olarak birlikte verilmesini sağlayan hizmetin bütünüdür.
- Bir tanı koyma birimi değildir.
- Acil Sağlık Hizmeti vermemektedir.
- Mesai saatleri içerisinde ve randevu sistemiyle hizmet sunulmaktadır.
İlk Başvuru Nasıl Yapılır?
444 38 33 (444 EV DE) numaralı Evde Sağlık Hizmetleri Ulusal Çağrı Merkezine;
* Hasta T.C. kimlik no.
* Adres
*Telefon
bilgileri paylaşılarak yapılır.
Hasta Kabulü ve Takip Süreci
444 38 33 Nolu Ulusal Çağrı Merkezi aracılığı ile Evde Sağlık Hizmetlerine başvuru yapmış olan hastalara 48 saat içinde ulaşılır. Ev ziyaretine giden Evde Sağlık Hizmetleri ekibi hastayı değerlendirir ve hastanın Evde Sağlık Hizmeti alıp almayacağına karar verir. Hasta ve yakını bilgilendirilir. Hasta Evde Sağlık Hizmeti almaya uygunsa hizmet süreci hakkında ekip tarafından bilgi verilir. Evde Sağlık Hizmeti verilecek kişi, veli veya vasisine ilk muayenede evde sağlık hizmetlerinden yararlanmak istediğine dair rıza belgesi onaylatılır.
SALIPAZARI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ İRTİBAT TELEFONLARI
( Talepler İçin İlk Bu Numara Aranmalıdır. )
* İRTİBAT NUMARASI : 0362 821 20 63
*İRTİBAT NUMARASI : 0533 020 55 74
- 1 Aile Hekimi Uzmanı
- 1 Hemşire
- 1 ATT
- 1 Şöför
- 1 Giydirilmiş Araç , hizmet vermekteyiz .